tirsdag 9. april 2013

Nytt gammelt skap



Endelig har jeg forhåpentligvis tid igjen til å skrive litt. Her har det vært full rulle med syke barn og masse jobbing. Jeg har ikke funnet tid til eller prioritert bloggen. Men, nå er det vår i luften og jeg kjenner det kribler etter å skrive litt igjen, å ikke minst til å fortsette på vaskerommet som vi begynte å pusse opp for noen måneder siden (kommer tilbake til det senere).
For noen måneder siden kjøpte jeg et skap hos www.landstil.com. Trengte sårt et skap for å ha glass og diverse småting i på det nye kjøkkenet. Valget var enkelt når jeg kom over dette fantastisk vakre skapet. Det er et gammelt fransk funn. Elsker den slitte looken. Synes at det passer perfekt inn på kjøkkenet å står i fin kontrast til den nye kjøkkeninnredningen. Liker å blande gammelt og nytt, å i tillegg kjøpe ting fra forskjellige steder. 
Planen er å fylle skapet med mer enn bare vinglass:). Har ikke helt bestemt meg for hva, bare at jeg trenger noe med litt farge på. Kanskje jeg må finne noen nye krus fra Greengates nye kolleksjon, synes de nye fargene er så fantastiske. Eller noen nye krus og skåler fra Søstrene grene i nydelige pastellfarger som jeg så sist gang jeg tittet innom. Forslag mottas med takk.. :). 

Ønsker dere en flott tirsdag!
Nå venter en god kopp latte i solveggen på verandaen.... Hærlig med VÅR!

Klem m

1 kommentar:

  1. Kjempefint skap. Noen av de nye lotusskålene i lyse farger hadde nok vært fine der inne :) Står på ønskelista mi også.

    fin tirsdag!

    SvarSlett