tirsdag 16. juli 2013

En god miks av søtt og røfft..

Hei alle sammen


Måtte nå innom å legge ut bilder av disse to fine vasene/lyktene jeg kjøpte her om dagen. Har ønsket meg disse lenge å nå ble de endelig med meg hjem:). Synes fargen på de er så fin. De er søte og røffe på samme tid. En god kombinasjon når man er glad i det "romantiske", men samtidig vil sprite opp interiøret med noe litt mer røfft. Disse finnes i mange ulike farger og størrelser, kunne godt hatt de alle:). 
Noen andre som har en favoritt? 


Blir ikke så mange innlegg her om dagen da det er sommerferie og fantastisk vær. Nå skal jeg kose meg med et glass vin og nyte sommerkvelden.
God sommer til dere alle.

Klem Marte

2 kommentarer:

  1. Hei Marte! De der er sååå fine altså, gratulerer! Kunne tenkt meg et par slike selv jeg og grått er jo en praktisk farge...tåler litt mer enn hvitt. Jeg har en billigutgave fra Kremmerhuset jeg da og den er i denne gråfargen her. Kos deg med de nye lyslyktene dine. Det var et flott bilde forresten! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett