tirsdag 20. november 2012

Litt shopping

Da fikk jeg endelig tid til å sette meg ned med bloggen:). Idag har jeg vært på en liten shoppingrunde! Kjenner at jeg blir fyllt av lykke og får ekstra energi når jeg har kjøpt noe som har stått på ønskelisten lenge. Tine K telysholdere/glass! De er så utrolig vakre og stemningsfulle. De fikk sin plass med en gang de ble pakket ut, så nå står de og skinner så fint på det lille bordet, sammen med noen av konglene jeg plukket tidligere. Skikkelig høststemning her idag.






På tur hjem svingte jeg innom Step in, en interiørbutikk i Hokksund som har så utrolig mye fint! Jeg måtte innom å kjøpe noen tallerkener jeg hadde holdt av. Vi har akkurat pusset opp kjøkkenet, så etter oppussingen var det ikke mye som fikk komme inn på kjøkkenet igjen. Deriblandt ti forskjellige middagstallerkener, så nå var det på tide å kjøpe nytt. Synes disse var litt nostalgiske og de kan brukes både til hverdags og fest. Åsså tåler de en støyt, greit med små barn i huset.




Tenkte jeg skulle legge ut bilder fra kjøkkenoppussingen, men det får bli en annen dag når jeg har litt mer tid. Ønsker alle en fin tirsdag!


Klem fra Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar