mandag 10. desember 2012

Mandagskos

Hei.
Da var det mandag igjen. Deilig å bare slappe av og nyte roen mens lillejenta sover. Benytter sjansen til å ordne med årets julekort. Jeg er ikke av de som skriver side opp og side ned om alt det fine vi og barna har gjort i året som går. Nei, jeg holder meg til ferdiglagede julekort med bilde av barna. Enkelt også synes jeg de er veldig fine. Da trenger jeg ikke å bruke tid på å finne på noe å skrive til hver enkelt, i tillegg synes jeg ikke at det blir noe mer personlig av den grunn. Man skriver vel det samme til alle uansett..? Når det er sagt, all ære til de som bruker tid på å skrive julebrev selv.
Synes det er så koslig nå i adventstiden når det har kommet snø, gradestokken viser idag bare minus 5 grader og jeg kan sitte inne å pusle med småting. Da er det helt greit å fylle opp kaffekoppen og tenne to av lysene i advendsstaken, sette på julemusikk og nyte livet!

Årets adventsstake


God mandag til alle sammen - klem Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar