fredag 21. desember 2012

Ny hylle på kjøkkenet



Da fikk vi endelig opp den nye hyllen over slagbenken på kjøkkenet. Er den ikke fin?!!! Jeg er kjempefornøyd! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha i den, men har tatt frem noen juleting som jeg synes passer bra. Jeg er litt usikker på hvilken julefarge jeg skal gå for, så nå gjør jeg et forsøk med rødt. Noen mener at det ikke blir jul uten julenisser og røde ting. Sånn er det ikke her i huset, men foreløbig har jeg litt av hvert i ulike farger. I og med at vi har mye hvitt og lyst, synes jeg det kan være fint med litt farge for å sprite opp interiøret. Ellers synes det ikke at jeg har pyntet til jul.
Ja nå er det bare 4 dager til julaften - jeg gleder meg som en unge! Tiltross for at jeg skal gå på jobb kl. 22 på julaften. Nå krysser jeg fingrene for at lillejenta blir frisk til jul, sånn at alle kan kose seg og nyte julefreden. Hun har vært syk en god stund nå, så har ikke fått tid til å sett innom bloggen.

Legger ved noen bilder av den nye hylla. Ikke den beste kvaliteten på bildene, vanskelig å ta fine bilder når det er så mørkt ute.
Denne nydelige hyllen har jeg kjøpt på www.drommeverden.no En utrolig fin butikk som er verdt et besøk!


Ny kjøkkenhylle!
 
 
Litt rødt

....jul, jul, strålende jul....


* GOD JUL * til dere som titter innom her

foreløbig ingen som har besøkt bloggen min, men jeg har heller ikke "annonsert" at jeg har en blogg. Ikke engang mannen min vet det... Så foreløbig er dette min egen lille boble - eller fristed :).

* Klem fra meg *

 

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen hos meg:) Og så moro at du har startet å blogge!
    Gleder meg til å følge deg videre:)

    klem fra Margit

    SvarSlett