mandag 7. januar 2013

Stemning...

Nytt år - hærlig! Dog, det er allerede blitt 7.januar. Jul og delvis starten på det nye året har vært preget av sykdom i hjemmet, så her har all tiden gått med til kos og pleie av de små, men nå satser vi på friske barn og en god start på det nye året!
Ikveld har jeg litt alenetid - ungene sover og jeg er hjemme alene. Så nå koser jeg meg med strikking, en god kopp te og mange tente lys. Ingenting er så koselig som masse levende lys!




Har latt noe av julepynten stå igjen, er så glad i det lille snøkledde treet i sin lille striesekk, så dette får stå en stund til. Har surret litt hamp rundt to norgesglass og satt to store telys oppi, synes det ble fint. Åsså er det ekstra koselig at disse norgesglassene tidligere har vært fyllt av deilig syltetøy hjemme hos min manns farfar.





Lysestakene er pyntet med en hvitt, mønstrete bånd og en sommerfuglnål. Her kan man bruke hvilken som helst nål eller annen stæsj. Hva med en gammel brosje eller knyte på små kongler fra knuten på slyøfen? Bare fantasien setter en stopper for hva du kan lage.
Nei, nå må jeg tilbake til tekoppen og strikkingen, holder på med siste finish på en barnekjole. Hadde vært digg å blitt ferdig med den slik at jeg kan starte på nye prosjekter.


Ha en fin kveld,
klem m



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar